CNS kvalitetssystem

Læs her mere om, hvorledes kvalitetssikringen vil blive foretaget og kvalitetsstyringen blive håndteret i relation til løsning af opgaven.
ISO9001 CERTIFICERING

Kvalitetskontrol

Kvalitets certificering betyder, at firmaet er underlagt en stor mængde egenkontrol og selvkontrollerende processer. Disse processer udmønter sig i bl.a., udarbejdelse af fejlrapporter, udarbejdelse af vagtrapporter, udarbejdelse af medarbejder rapporter samt intern kontrol af bl.a. vagter, sælgere, driftsledere m.m.

Desuden kræver kvalitetskontrollen at alle medarbejder indenfor en periode på 12 måneder skal gennemføre og bestå et brancherelevant kursus, på minimum 2 dages varighed. Det kan eksempelvis være:

  • Udvidet førstehjælp
  • Konflikthåndtering
  • Brandbekæmpelse
  • … eller noget helt andet.

I praksis betyder det, at vi kontrollerer os selv lige fra den første kontakt med en ny potentiel kunde. Disse informationer er med til, at vi kan servicere vores kunder bedre dag for dag. Derudover bliver der ligeledes, ved hver endt vagt, færdiggjort en komplet vagtrapport, som vores kunder har adgang til.

Der bliver hos de af vores kunder, der har en fast vagt, som eksempevisl servicevagt, fastvagt eller hundevagt udarbejdet en detaljeret arbejdsbeskrivelse, som er til gavn for både medarbejderen men også for kunden.

Meningen med CNS kvalitetssystem er, at alle deltagende i firmaet konstant er underlagt kontrol og korrigerende handlinger, såfremt der sker fejl eller misforståelser. Kvalitetssystemet hjælper os med andre ord til at blive endnu bedre dag for dag, samt at vi med kvalitetscertificeringen i hånden kan servicere vores kunder optimalt.

Ønsker du at høre mere om vores kvalitetskontrol, er du velkommen til at kontakte os på telefon på 70 88 88 81 eller via mail på info@cnsvagt.dk.